lördag 8 januari 2011

On the road 2011

Jag inledde det nya året med att köra ner till Klagshamn, Skåne.
Jag har haft en sjukt späckad vecka, som alltid, men också fått träffa många gamla goa vänner och hunnit med allt som var planerat.

På söndagen träffade jag både Johan och Sunna, och Marie & co.
På måndagen heldag med Camilla och middag på Entré för att fira en gubbe.
Tisdag Kiki och sen Gigi och Karina.
Onsdag en sväng på stan och sen alternativ julafton i Klagshamn med hela släkten.
Torsdag Kristina & co och sen Martin & Bianca.
Igår fredag först Evelina, sen teater, sen Ulf & Joakim & co.

Puh.

Idag åkte jag dock hem och inget slår den känslan.
Mitt fina underbara hem.
Och min fina underbara make som lagat en smaskig paj med spenat, soltorkade tomater och oliver...

Åh vilken tur jag har som har det så bra!!!

/Jenni

Inga kommentarer: