lördag 1 januari 2011

Summering av 2010

Jag kör en repris på förra årets årssummering!

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förut?
Läste en kurs på distans på Luleå Universitet.


Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2011?

Har alltid någon form av nyårslöfte som jag aldrig håller och det lär ju inte förändras i år heller...



Fick någon i din närhet barn?
Även i år föddes det barn... lilla Wilma, Ludde, Nils, Nelly, Agnes, Erik, William, Minna, Rasmus, Clara, Olivia, lillBjurström... the list goes on.



Dog någon i din närhet?
Inte som jag kan komma på faktiskt... så skönt!



Vilka länder besökte du?

Jag besökte Sverige kors och tvärs som vanligt. Och det blir väl samma visa i år igen.


Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?

Bättre självdiciplin.


Vilket datum kommer du att minnas från 2010?
Den 1:a maj då jag började mitt nya jobb!


Vad var det största du åstadkom?

Att jag klarade hemtentan i kursen jag läste om Kvalitetsutveckling.



Vad var ditt största misslyckande?

Jag misslyckas inte, åtminstone väljer jag inte att se det så.


Vems beteende förtjänade att firas?

Alltid min fina Andreas! Han är fantastisk som står ut med mig som fru.


Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?

En idiot som behandlat en vän illa får mig att se rött och vilja ta till våld.


Var tog det mesta av dina pengar vägen?

Till mat, blöjor och diesel.



Vad gjorde dig jätte-, jätte-, jätteexhalterad?
När jag var ute på min första sparktur på år och dar!



Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?

First Aid Kit med låten When I grow up



Bästa filmer 2010?
Cornelis


Vad önskar du att du hade gjort mer av?

Planterat mer fina blommor och ännu mer gött att äta i landet!



Vad önskar du att du hade gjort mindre av?

Inget speciellt faktiskt.



Favorit-TV-program?

Bonde Söker Fru. Vad annars. Sen Nip/Tuck. Och så lite Idol...



Vilken var den bästa boken du läste?

Jag läser för många böcker för att välja en, men nu har jag precis läst klart Snabba Cash och Aldrig Fucka Upp och de var skitbra båda två!



Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag var ute och åt middag på Aptit med min fina familj.



Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Same old, dsv jeans och t-shirt typ.



Hur höll du dig ifrån att bli galen?

Jag räknade till tio och hade några barnfria helger!



Vem saknar du?

Alltid min pappa.



Vem var den bästa nya personen du träffade?

Lurigt.. jag tycker ju alla är bra!



Lärde du dig något nytt under 2010?
Massor om kvalitetsarbete och kvalitetsutbildning.



Vad vill du lära dig under 2011?

Jag ska läsa en kurs i organisation och ledarskap och hoppas lära mig massor där!

Det var en liten kort summering av 2010.
Tänk vad mycket som hänt ändå...

Nu äntligen ett nytt härligt år att fylla med fina dagar och fina minnen!

/Jenni

Inga kommentarer: