lördag 22 januari 2011

Lyxfredag och perfalördag

Igår fredag kom bästa svärmor hit och lagade god middag till oss; skaldjursgratäng med hetta!
Sen åkte jag och Andreas på bio, medan hon var barnvakt. Kan det bli bättre? Vi såg Svinalängorna och det var en sjukt bra film. Fruktansvärt tragisk och sorglig och jävlig men fantastiskt fin film. Rekommenderar alla som vill deppa ihop en kväll att först läsa boken och sen se filmen!

Idag efter frukost åkte jag och Isolde och veckohandlade på Maxi. Vi var på plats strax efter att de öppnat vid 08. Det är väl fördelen med att ha morgonpigga barn. Man hinner med hur mycket som helst på en dag. Senare på förmiddagen kom Sofie och Max förbi på lite lek och sen var det dags för lunch. Sen körde jag lite övningar med min boll, sen en dusch och så iväg till Daniel och Lina för lite fika.

Väl hemma igen var det dags för middag; rotfrukter i ugnen, raita och kyckling/quorn. Mycket gott.

Nu lite studier för min del innan Hipp Hipp och P3 Guld!

/Jenni

Inga kommentarer: