tisdag 18 januari 2011

Syjunta

På kvällens syjunta avslutade jag min första armvärmare (på det nya paret) så nu ska jag snart sätta igång med nummer två. God damn I'm good!

Med hem från dagis fick jag släpa; en nerkissad sovsäck, två påsar med nedkissade kläder... SUCK. Men jag ska inte klaga för lilla Indra är så duktig ändå. Men det är förbannat jävla drygt att tvätta och tvätta och tvätta och tvätta....

Nu dax att hänga tvätt, sen hägrar ett kapitel i studielitteraturen. Var det en så himla bra idé ändå att läsa nu igen...? Det återstår att se.

Over and out.

/Jenni

2 kommentarer:

Ulrica sa...

mmm, jag kände också det - att från och med i år kommer jag stå i tvättstugan 2 timmar om dagen de närmsta 7 åren... Lustigt! NOT!

Vad roligt att ni kommer i februari! Beträffande sovarrangemangen - ta med en resesäng till Indra så kan ni andra sova i vår dubbelsäng - likt förra gången... Vi sover på madrass där uppe så får vi alla lite privacy och barnen ramlar inte ner för trappen!
Längtar efter er!
<3

Jenni sa...

Ulrica - vi längtar tills vi kommer! Och vi kan ta med vår sköna madrass i så fall till er så sover ni bättre denna gången i alla fall!
Kram kram