onsdag 26 januari 2011

Vardagslyx - bra medicin?

Idag efter jobbet åkte jag direkt ner på stan och mötte upp Jenny. Vi började med att gå och fika på Millas (där jag aldrig varit innan och som var jättemysigt). Sen gick vi vidare till Umbra på stickcafé. Jag fick massor med inspiration och gick därifrån ett par timmar senare med nya stickor, nya strumpstickor och ännu mer garn. Hjälp! När ska jag hinna göra allt jag vill göra...

Sen åkte vi hem till Jenny en sväng och stickade lite, drack te och satt och pratade.

Det var en supertrevlig eftermiddag och kväll och jag tror att det gjorde susen för min rygg. För jag tycker minsann att det känns mycket bättre. Eller så är det endorfinerna från en trevlig kväll som jag går på fortfarande.

Tänk så lätt det är att få lite extra lycka i sitt liv. Träffa en vän och prata bort några timmar om allt mellan himmel och jord.

Hur som helst så ska jag ta en pilla som jag fått av Janne och sen safa med värktabletter för natten, för annars kanske jag dör.

/Jenni

Inga kommentarer: