måndag 10 januari 2011

Rivstart

Äntligen måndag och jobb!
Låter kanske som att jag är ironisk men faktum är att det var så gött att vara tillbaka i rutinerna igen och få umgås med vuxna människor en hel dag!
Massor att göra och det passar ju mig prima dessutom.
Jag halkade runt på lunchen med chefens hund och höll på att dra dit ett antal gånger. Kanske man skulle skaffa sig ett par broddar ändå...

Efter jobbet var det hem och vända innan vi åkte in till stan igen för att gå på föräldramöte på dagis. Tänk att de små liven ska byta avdelning och bli stora tjejer nu... Inte klokt vad fort tiden går. Som alla säger. Men som man ändå inte riktigt fattar. På riktigt liksom.

Det enda smolket i bägaren just nu är att Isolde inte är riktigt frisk och med andra ord inte kan vara på dagis. Och eftersom lilla Indra inte varit där på en evighet får hon också stanna hemma i ren sympati. Och fortsätter detta så blir det VAB för mig på onsdag... suck. Då missar jag kanske lekträffen imorgon också... suck ännu mer.

/Jenni

Inga kommentarer: