måndag 28 mars 2011

Årsmöte + konstituerande styrelsemöte


Då var årsmötet avklarat.
Och det konstituerande styrelsemötet också!

Jag tackade ja till fortsatt förtroende som vice ordförande och lämnade över min roll som marknadsansvarig till Isabelle (fast jag ska ändå vara med som coach vid sidan).

Andreas jobbar kväll denna veckan så jag släpade med barnen och det gick så bra så. De fick packa ner varsin bok plus sina gosedjur och sen tog jag med två äpplen också så det höll dem sysselsatta nästan hela mötet. Det var lite pauser för spring och babbel där emellan också.

Efter mötet bjöds det på semla och kaffe och därefter hade vi ett kortare styrelsemöte som sagt.

Skönt att det gick så bra med ungarna i släptåg och bra att jag kunde vara med. Det känns bra när man ändå sitter i styrelsen att åtminstone vi dyker upp!

Nu nya aktiviteter på gång i vår vad gäller VIM!

/Jenni

Inga kommentarer: