torsdag 31 mars 2011

Spontanitet när den är som bäst

Ida ringde på jobbet och vi kom snabbt fram till att det var alldeles för länge sedan sist vi sågs. Då är det härligt när agendan är tom (för en gångs skull) och man kan vara så spontan att man bokar en date samma dag!

Sagt och gjort, efter jobbet packade jag in ungarna i bilen och körde hem dit där det serverades nygräddade våfflor med olika tillbehör!

Vilken lyx och vilket mys mitt i veckan!
Isolde och Viggo lekte så fint, som vanligt, och Indra och Iris lekte på varsitt håll medan jag och Ida kunde sitta och prata hela tiden.

Väl hemma igen så var det på med pyjamas och borsta tänder och så i säng för de två små och nu sitter jag vid datorn och bloggar (som vanligt) istället för att göra en massa annat som jag egentligen borde (som vanligt)...

Men imorgon är en annan dag!

/Jenni

Inga kommentarer: