fredag 10 december 2010

Dag 06 – Din dag

Klockan var ställd på 06.30 men vid 06 vaknade jag av att Isolde kom in i vårt sovrum. Hon gick på toaletten och jag lyckades slumra lite halvt fram till halv sju innan jag gick upp.

Jag fixade gröt till mig och barnen, för vid det här laget var även Indra uppe och snurrade. Vi åt gröt medan Andreas fick slumra lite extra.

Efter diverse morgonbestyr körde jag till jobbet.
Sen jobbade jag.
Lunch hämtade jag på Kök11 och det var stekt laxtartar med varm potatissallad och grönsaker, och det var riktigt gott.
Sen jobbade jag lite till.

Efter jobbet hämtade jag barnen på dagis. Vi åkte hem till Ida, Daniel, Viggo och Iris och lekte en och en halv timme innan vi åkte hem.

Väl hemma väntade jag ut en skrikande Isolde medan Indra läste och lyssnade på musik på rummet. Sedan åt barnen lite fil och macka och efter det tittade vi på julkalendern.

Sen kom Andreas hem med lite thaimat till oss och vi har precis ätit klart.
Nu lite bloggtime och slösurf innan Idol börjar!

Idol sen i säng.

Det var min dag det!

/Jenni

Inga kommentarer: