söndag 19 december 2010

Dag 14 – Vad hade du på dig idag?

Detta är konstigt.
Jag har ju "snott" en lista på saker att skriva om varje dag och så finns detta med två gånger. Jag förstår ingenting. Dessutom är det ju inte ens särskilt intressant att veta vad jag har haft på mig idag. Och ingen annan dag heller.

Däremot så lockas jag att sno vidare av en bloggare out there som istället bytte till vad han har haft på sig. Genom livet liksom.

Så här kommer några olika ting som jag burit fram till min högaktningsfulla ålder på snart 35 år;

Blöja - vi har ju alla varit där...
Boxershorts - snodde ett ex's boxershorts och sov i dem bra länge.
Skipants - jajamän på det glada åttiotalet.
Overall - det också...
Leopardmönstrade tights, klänning, skor - på en fest hos Ulf & Joakim
Boa i flera olika färger - också på fest när det är gala!
En klänning som var en top och således väääldligt kort.
Flip-flops - kan vara smidigt ibland.
Solkräm - på Nya Zeeland var det ett nödvändigt ont.
Ridhjälm - på en galen tur med Solveig.
Skridskor - konståkning var min grej en gång i tiden.
Snowbordkängor - skulle promt prova... inte min grej dock.
Surfbräda - ok jag hade inte den fysisk på mig men stod på den. I en sekund.
Piercing i tungan - lite crazy måste man ju vara.
Slips - tyckte det var snyggt ett tag.
Peruk - när man vill vara blond för en dag...
Balklänning - i alla fall en gång.. och förhoppningsvis inte så många fler.
Sjukhuskläder - på BB och en som råkade smyga med sig hem... använder jag ibland.
Nättrosor - även det från BB, inget snyggt alls, men praktiskt just då.
Motorcykelhjälm - mellan Malmö och Växjö. Ingen hit.
Snowjoggings - dagligen i detta väder.
Foppatofflor - under den andra halvan av året.

Detta var lite av de saker jag har haft på mig.
Idag har jag tjocksockar, leggings, kjol och tröja på mig. Snart kommer jag ha nybäddade påslakan på mig!

/Jenni

Inga kommentarer: